Už máte svého avatara? Bang & Olufsen ví, jak by vypadalo ztělesnění vašich playlistů

Dánská luxusní audio značka Bang & Olufsen představuje novou kampaň See Yourself in Sound. Ta vdechuje život hudebnímu vkusu každého posluchače prostřednictvím inetraktivních avatarů. Vznikají zcela unikátně na základě hudby, kterou posloucháte. Tak jdeme tvořit!

Kampaň  See Yourself in Sound má symbolizovat nový směr, kterým se značka vydává. Od svého založení v roce 1925 je společnost Bang & Olufsen špičkou v oblasti audiotechniky a je vysoce ceněna milovníky hudby po celém světě. See Yourself in Sound odkazuje k tradici značky, která staví na přesvědčení, že se věci mohou dělat jinak. Představuje koncepci nové vizuální identity, která ctí historii společnosti, ale zároveň připravuje půdu pro její budoucnost. 

Systém se propojí s účtem v aplikaci Spotify a na základě historie skladeb, které posloucháte, vygeneruje digitálního avatara, který bude odpovídat vašemu hudebnímu vkusu. Každý avatar vzniká unikátně a žádný z nich by neměl vypadat stejně.

Těm, kteří Spotify nevlastní, systém avatara vygeneruje na základě odpovědí v dotazníku nebo historie poslouchaných skladeb na Spotify. Výsledek zohlední jejich náladu, energii a atmosféru, a představí jedinečného pohyblivého avatara, který odpovídá hudebnímu vkusu uživatele.

Svého avatara si můžete vytvořit na následujícím speciálně navrženém webu: senses.bang-olufsen.com/.

Anna Basiková

Hodně čtu, nepiju kafe, miluju cestování, řezaný kytky, podzim a dlouhý procházky po lese. Učím se švédsky a taky znakovku. Napsala jsem knížku, píšu články a taky dělám v PR a trochu v marketingu. Nikdy mě nenapadlo založit vlastní časopis, ale díky bohu se to stalo. Přeju si, aby vás to tu bavilo.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *