Nová módní platforma MŪN nabízí výběr modelů s korejskou estetikou a v limitovaném množství. MŪN vydává neočekávané dropy kolekcí, a to vždy na novém, cool offline místě v Praze po omezenou dobu. První pop-up s novou linií začíná již 27. května a potrvá do 2. června v pražských Holešovicích.
Hlavní ideou, za kterou vzniká nová módní platforma MŪN, je „dobrého pomálu.“ Kusů je pár, množství je limitované a stejně tak čas jeho prodeje. Za novým projektem stojí tým značky Wildmoon, která již šest let zásobuje moderní matky selekcí niche lifestylových značek. Tímto krokem chce nejen rozšířit svou klientelu o mladší zákazníky, ale také zúročit své zkušenosti s tvorbou vlastních capsule kolekcí.
Tentokrát v novém, funky pojetí a v offline prostoru. “Vždy bude překvapením, kdy a kde se nadcházející kolekce objeví, a to i pro nás. Hledaly jsme další alternativu, kde nakoupit oblečení a dotvořit svůj styl,” popisují zakladatelky značky.
První drop, který bude na blížícím se offline pop-upu představen, zahrnuje zhruba 25 stylů. Objeví se v ní basicy jako trička, topy nebo tepláky, ale i originální strukturované šaty, sako a doplňky. Barevnost zahrnuje převážně neutrální tóny šedé, bílé a černé, ale i několik akcentů růžové nebo modré. Drop první kolekce zároveň nechá vyniknout i hlavní barvu značky, jedovatě zelenou. Ceny modelů se budou pohybovat v rozmezí od 1000–6000 Kč.
Interiér pop-upu bude mít na starosti spoluzakladatelka Qurated.cz Ráchel Smékalová, která pro MŪN vytvořila set modulů na míru, které se budou posouvat i na další plánované pop-upy.
První pop-up pro veřejnost se uskuteční na adrese Dělnická 19 v pražských Holešovicích. Jelikož zakladatelky berou oblékání jako zábavu, potěšení a komunitní záležitost, místo záměrně vybrali tak, aby sousedilo s oblíbeným gastro podnikem s vyhlášenou pizzou Slice Slice baby. Těšit se můžete také obrazy od Olgy Krykun, osvežení značek Cans nebo MatMat nebo večerní párty s djs.