Alex Sedláčková založila vlastní značku oblečení. „Rok a půl trvalo, než jsem byla s produkty spokojená,“ říká

Influencerka a bývalá blogerka má perfektní cit pro módu a před pár lety se zamilovala do Bali. Jak to dopadlo? Zrodila se značka Madu. Jak si její zakladatelka Alex Sedláčková představuje svou typickou zákaznici a jaká byla cesta k vlastnímu brandu?

Kdy jste poprvé začala uvažovat o vlastní značce a proč?

Řekněme, že vlastní značku jsem si už nějakou dobu vysnila! K módě mám od malá blízko a skrze svojí práci posledních pár let ještě blíž, proto založení vlastní značky bylo dalším přirozeným krokem

Jak náročná byla cesta od nápadu po hotový produkt a co všechno obnášela?

Vzhledem k tomu, že celá první kolekce „endless summer“ je ručně šitá na Bali, cesta je o něco klikatější, než kdybychom tvořili například lokálně. I skrze jazykovou bariéru, vzdálenost a podobně. Trvalo rok a půl, než vznikl produkt, se kterým bych byla opravdu na 100% spokojená. Nejdelším procesem byla tvorba střihu, testování vzorků a následně výroba. Byl to ale můj sen mít takto první kolekci opravdu čistě z Bali. Celý nápad založit Madu totiž vznikl právě tam!

Jak na celý proces vzpomínáte? Co jste si nejvíc užila a co bylo naopak náročné?

Nejvíce jsem si užívala tu počáteční nadšení a naivitu. Člověk vůbec netuší, jaké karamboly ho na cestě potkají. Každý krok od návrhu po vytvoření produktu byl pro mě novou zkušeností. Naopak celkem komfortně jsem se cítila při vytváření brandingu značky a v počáteční komunikaci na sociálních sítích. V tom jsem opravdu měla jasnou představu. 

Jaká byla vaše role v celém procesu? 

Dalo by se říci, že kromě samotného ušití jsem si prošla veškerým procesem – od spolupráce na tvorbě střihu, výběru materiálu, návrhu komponentů až po focení produktů na náš e-shop a komunikaci na sociálních sítích. I když vím, že časem na to vše určitě nestačím sama, je podle mě důležité si procesem projít a mít přehled. 

Jak si představujete svou typickou zákaznici?

Jako samu sebe. Jako ženu, která ví, co chce, a především se chce oblékat kvalitně a bez ohledu na sezónnost. Chce, aby jí kousky v šatníku vydržely dlouho, a chce se v nich cítit dobře. 

Který kousek z kolekce máte nejraději a proč? 

Naše lněné kalhoty. Mají opravdu skvělý střih, který díky gumě v zadní části pasu, sedne opravdu každému. Více mých oblíbenců se ale teprve blíží! 

Co plánujete se značkou dál?

Nechci aby Madu, bylo jen značkou oblečení. Byla bych ráda, kdyby se stalo součástí životního stylu a mindsetu. Chtěla bych kolem značky vytvořit komunitu žen, které se stejně jako já zajímají o well-being, je jim sympatický pomalý ostrovní způsob života a hlavně chtějí ve svém šatníku kvalitní nadčasové kousky! 

Anna Basiková

Hodně čtu, nepiju kafe, miluju cestování, řezaný kytky, podzim a dlouhý procházky po lese. Učím se švédsky a taky znakovku. Napsala jsem knížku, píšu články a taky dělám v PR a trochu v marketingu. Nikdy mě nenapadlo založit vlastní časopis, ale díky bohu se to stalo. Přeju si, aby vás to tu bavilo.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *