Anna Basiková

Hodně čtu, nepiju kafe, miluju cestování, řezaný kytky, podzim a dlouhý procházky po lese. Učím se švédsky a taky znakovku. Napsala jsem knížku, píšu články a taky dělám v PR a trochu v marketingu. Nikdy mě nenapadlo založit vlastní časopis, ale díky bohu se to stalo. Přeju si, aby vás to tu bavilo.

Doporučené články

1 komentář

  1. dýško opravdu funguje hlavně podle spokojenosti, ale člověk by měl dýškem „hodnotit“ hlavně číšníka. Nikoliv záchody nebo jídlo. Jídlo vařil kuchař, a záchody ve větším podniku čistí uklízeč. Proč za to snížit odměnu dobrému číšníkovi? Mluvíme o restauraci, kdy číšník je ten, kdo mi vše přinese, doporučí, zeptá se mě zda je vše v pořádku a pokud není, tak to vyřeší úsměvem. Takový číšník je ideál a klidně si zaslouží 15-20 % spropitné (i víc pokud se vám chce, nebo je vaše útrata malá). Jednou manželka dostala velmi špatné jídlo, oschlé knedlíky, hnusnou studenou uho omáčku a velmi tlusté tuhé maso, v jinak dobré restauraci. Číšníkovi jsem to slušně sdělil po jeho dotazu a on se omluvil, došel to vyřešit do kuchyně a nabídl možnost jiného jídla a toto nám nepočítal. Za skvělý přístup dostal vysoké dýško, protože on udělal vše správně. Pokud jdu do kavárny, kde je milý personál, vysvětlí mi co mají na mlýnku, odkud káva pochází a doporučí chuťově příjemnou kávu pro mne, tak i kdybych vypil jen jednu kávu, cca za 75 kč, tak klidně dám 100 kč. Protože jsem si pochutnal, hlavně díky obsluze, jejímu zaškolení a přístupu. Nemluvě o majiteli, který má zájem nabízet kvalitní produkt.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *