Testujeme: Vlasovou kosmetiku Authentic Beauty Concept

Po našich pokusech s psím šamponem jsme se rozhodly otestovat i vlasovou kosmetiku pro lidi. Pro tyto účely nám značka Authentic Beauty Concept poskytla své bestsellery, které si za krátkou dobu podmanily celý (nejen kadeřnický) svět.

Značka se od své konkurence odlišuje hlavně složením produktů, které je přírodní a veganské. „Věříme v autentickou krásu,“ tak zní jeden z hlavních sloganů, jenž odkazuje k hlavní myšlence značky. Podle ní je totiž daleko důležitější v sobě probudit přirozenost, i co se týče účesů. Vyumělkovaným vlnám zkrátka už odzvonilo. Co jsme vyzkoušely my? A s jakými výsledky?

Klárka testovala pěnové tužidlo a pudr na objem vlasů

Authentic Beauty Concept jsem objevila díky akcím, které začala značka (téměř hned po svém uvedením na trh), podporovat. Fashionweek, eventy, módní přehlídky , úžasná kadeřnictví a ještě milejší PR (Zdravíme Veroniku!). Když jsem si však poprvé umyla vlasy jejich šamponem, nevěřila jsem.

Produkt splňoval vše, co od dokonalého šamponu na vlasy chcete – úžasně voněl, pěnil a vlasy pořádně a do hloubky umyl! Zkoušela jsem už skoro všechny řady, které používám v závislosti na ročním období i mé náladě, a neměnila bych.

Tentokrát jsem vyzkoušela stylingové přípravky, na které jsem slyšela samou chválu od kadeřníků Martina Loužeckého ze studia Hairthusiasts nebo Karla Nováka z Toni&Guy Salon Prague. Mám jemné hladké vlasy, které často postrádají objem, a tak jsem sáhla po objemovém tužidle a pudru.

Tužidlo jsem dřív používala spíš výjimečně, ale od teď ho zařazuji do mé rutiny. Používejte ho však výhradně na mokré vlasy před foukáním! Mé vlasy byly na první pohled hustší, hrubší, což oceníte při následné úpravě, a samozřejmě voňavé po ikonické ABC vůni.

Pudru bych vytkla mírně lepivou konzistenci, kterou však tento typ produktu běžně mývá. Vlasy mi po něm trošku elektrizují, ale ve spojení se správným lakem na vlasy udělá opravdový objem, který ráda doplňuji o ležérní vlny. Jsem přesvědčená o tom, že o této značce ještě uslyšíme, já jsem její fanynka už teď. 10/10

Anička testovala vlasový krém a šampon na objem

Ke kadeřníkovi chodím maximálně jednou za rok (spíš za dva) a podle toho i vypadají moje konečky. Navíc je každý den žehlím, a i když mám kvalitní a šetrnou žehličku, konečnky občas prostě nevypadají úplně reprezentativně. Navíc mi vlasy občas elektrizují, hlavně tedy v zimě. A tak jsem hodně ocenila vlasový krém, který vlasy krásně uhladí, provoní, jsou po něm lesklejší a upravenější.

A navíc – a to je naprostá bomba – ho můžete používat i na ruce! Takže v zimě jsem krásně sfoukla dvě mouchy jednou ranou. Hezky namazat ruce a zbytek rozetřít do konečků vlasů. A ještě k tomu nádherně voní a rychle se vsakuje. Boží.

A šampon na objem? Pecka. Vlasy jsou po něm opravdu pevnější, tvrdší, drží strukturu a objem a ani po vyžehlení nejsou zplihlé. Že je nesmysl používat šampony z drogérie jsem zjistila už před pár lety a tenhle šampon mi to jenom potvrdil. Za kvalitu se opravdu vyplatí zaplatit, navíc pokud jde o něco – pro ženu tak důležitého – jako jsou vlasy. Ámen.

Josi testovala flawless primer, deep cleansing šampon a hydratační kondicionér

Značku Authentic Beauty Concept jsem objevila díky jejich spolupráci s návrhářkou Zuzanou Kubíčkovou – z její přehlídky jsem si odnesla záhadnou lahvičku s krásným minimalistickým designem, která se na poličce v koupelně (vedle všech šíleně barevných dóz s kytičkami) přímo vyjímá.

Hned po použití šamponu byly moje vlasy jako po ošetření od kadeřníka, fakt! Málokdy má na moje vysušené a krepaté vlasy něco tak intenzivní a navíc okamžitý efekt. Šampon jsem podpořila ještě kondicionérem a primerem a takto komplexní ABC péče o vlasy s nimi za těch pár měsíců používání skutečně dělá divy.

Domácí péči jsem podpořila ještě návštěvou kadeřnického salonu, kde s produkty ABC pracují, a vyzkoušela jsem ABC vlasovou kúru spojenou s hlobkovou masáží hlavy a krku. Nebe na zemi existuje a to na kadeřnickém křesle v TONI&GUY!

Díky Veronice z týmu Authentic Beauty Concept jsme měly možnost nejen vyzkoušet produktů víc, ale hlavně seznámit se s filosofií značky – ta si zakládá na transparentnosti a udržitelnosti, tvoří ji tým těch nejlepších kadeřníků a podporuje lokální tvůrce a eventy. Věřím, že děláme-li něco upřímně a s láskou, tak se to vždy odrazí na koncovém produktu. ABC je toho jen dalším důkazem.

A co je na mém wishlistu dál? Rozhodně pudrová toaletní voda z dílny Authentic Beauty Concept, do které jsem se zamilovala při návštěvě zázemí značky na pražské Palmovce.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *